۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

نرم افزار دی جی Atomix Virtual DJ v5.2

یک نرم افزار حرفه ای جهت میکس صدا و موزیک به صورت حرفه ای.این نرم افزار یک استودیوی مجازی کامل DJ را با محیطی جذاب در اختیار شما کاربران گرامی قرار میدهد.پیشنهاد میکنیم حتمآ این نرم افزار استثنائی را از سایت خود فوردانلودس.آی آر دریافت نمائید.
برخی از ویژگیهای کلیدی نرم افزار: - محیطی کاملآ حرفه ای برای افراد DJ - دارای ابزاری بسیار قدرتمند جهت ویرایش و میکس موزیک - پشتیبانی از ابزارهای افکت صدا برای میکس زیباتر - پشتیبانی از اکثر فرمتهای صوتی رایج - قابلیت اتصال به کارت ویدئویی - انتخاب عکس یا رنگ دلخواه جهت پس زمینه برنامه - کیفیت بالا در میکس صدا - قابلیت گرفتن خروجی با انواع فرمتهای روز دنیا - سازگاری کامل با ویندوز اکس پی و ویستا - و...... دانلود - پســـورد : www.4downloads.ir - به کوچک بودن حروف دقت نمائید ]با حجم 15.8 مگابایــت

۱۳۸۸ شهریور ۲۳, دوشنبه

دانلود مستقیم Windows XP Service Pack 3 از سرور مایکروسافت

Windows XP Service Pack 3 Build 5508 RC2 - Direct link from Microsoft Server
نسخه ی جدید سرویس پک 3 آزمایشی سیستم عامل ویندوز XP شامل تمامی آپدیت های ویندوز ایکس پی تا به امروز !
با لینک دانلود مستقیم از سرور مایکروسافت
قابلیت های ورژن جدید Service Pack ویندوز ایکس پی SP3 :- شامل فایل exe آپدیت سرویس پک 3 ساخت 5508 (Integrated)- عاری از هر گونه دستکاری پرونده ها و فایل های ویندوز- قابلیت به روز رسانی , دریافت پک آپدیت های XP از سرور مایکروسافت بعد از دانلود و نصب SP3- ایجاد تغییراتی در DirectX همانند ویندوز ویستا- بهبود امنیتی ویندوز در مقایسه با نسخه ی قبلی RC1- و... .

Naevius USB Antivirus 2.1 - نرم افزار محافظت قدرتمند از فلش دیسک

خیرا موارد بسیار زیادی از آلوده شدن سیستم ها به ویروس Autorun از طریق حافظه فلش گزارش شده است، بنابراین همه کاربران کامپیوتر نیاز به انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش این ویروس دارند.
به طور معمول فلش دیسک ها معمول ترین و رایج ترین رسانه برای انتقال اطلاعات بین چندین سیستم کامپیوتری مختلف میباشد، با اینکه این وسیله کوچک بسیار مفید است اما باید در نظر بگیریم که بهترین مکان برای انتقال و گسترش ویروس های اینترنتی می باشد.
جالب است بدانید، زمانی که شما یکی از این فلش دیسک ها را به کامپیوتر شخصی خود متصل می کنید یکسری دستورات داخل فایل autorun.inf بصورت اتوماتیک اجرا میشوند که به طور معمول خطرناک نیستند اما زمانی این کدها برای سیستم خطرناک می شوند که درون این فایل تغییراتی ایجاد شود، که ممکن است موجب فراخوانی انواع تروجان ها و برنامه های مخرب شوند.
Naevius USB Antivirus نام نرم افزار آنتی ویروس است هوشمند که قابلیت محافظت از فلش دیسک ها در برابر اینگونه ویروس ها را دارد. این نرم افزار کوچک به نحوی عمل میکند که با یکبار فرمت کردن فلش دیسک، فایل autorun.inf را به نحوی محافظت ( Protect ) میکند که دیگر توسط هیچ برنامه مخرب یا ویروسی قابل ویرایش یا حتی حذف نمی باشد. پس شما عزیزان برای محافظت از فلش دیسک خود و همچنین جلوگیری از گسترش اینگونه ویروس ها هم اکنون این نرم افزار جالب و قدرتمند را بصورت رایگان از سایت دانلود رایگان دریافت نمایید.ویژگی های نرم افزار Naevius USB Antivirus 2.1
قابلیت محافظت فلش دیسک از هرگونه نفوذ تروجان، برنامه های جاسوسی و کرم های اینترنتی
سازگاری کامل با انواع آنتی ویروس ها از قبیل :BitDefender, Nod32, Kaspersky, AVG, Norton, McAfee Panda, AVAST و ...
محافظت 100% از فایل Autorun.Inf
قابلیت اجرای خودکار با شروع به کار ویندوز
قابلیت جداسازی امن و راحت فلش دیسک بصورت نرم افزاری ( Safely Remove )
Safely Remove بدون مشکل تنها با یک کلیک
دارا بودن محیطی زیبا و کاربر پسند
سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز XP و Vistرمز عبور فایل : www.fdl.ir

۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

پیش فرض بيوگرافي كريس رونالدو

م:كريستيانو رونالدو دوسانتوس اويرومليت:پرتغاليمتولد:فوريه1985قد:185القاب:كريس-استاد دريبل و شوتتيم ها :اسپورتينگ ليسبون-منچستر يونايتد-رئال مادريد (به احتمال بسيا زياد)اعجوبه ي پرتغالي در بين خانواده اي فقير متولد شد.پدري کارگر و مادري عاشق امور منزل داشت.درکودکي بخاطر علاقه ي شديد به پاتريک کلايورت،با نام کلايورت نام برده مي شد.کريس خودش در مورد علاقه اش به فوتبال در کودکي مي گويد به قدري عاشق فوتبال بوده که اگر توپي رو هم در اختيار نداشته با در هم کردن لنگه جوراب هايش خود رو سرگرم مي کرده.ماريا دوس سانتوس معلم دوران ابتدايي رونالدو در مورد علاقه ي شديد رونالدو به فوتبال مي گويد:«به ياد دارم کريس هر وقت اوقات آزادي پيدا مي کرد به فوتبال مي پرداخت.»وقتي پدر کريس از اين علاقه ي پسرش به فوتبال اگاه شد به وي اجازه داد تا از همان دوران کودکي فوتبال رو به روش صحيح تري بازي کنه.وي سال ها در اسپورتينگ بازي کرد تا سرنجام پس از سه سال بازي در اسپورتينگ توسط ژرارد هوليه مربي ليورپول کشف شد ولي برخلاف وي،کريستين به منچستر يونايتد پيوست. وي از سال 2003 تا کنون در منچستر بازي مي کنه و اولين بازي اش هم بر مي گرده به بازي منچستر برابر ولوز.ولي وي تونست در بازي منچستر برابر پورتموث در التافورد اولين گلش رو در اين تيم بزنه.حال کريس توجه بسياري از تيم هاي خوب دنيا از جمله رئال مادريد و بارسلونا رو جلب کرده و اين تيم ها حاضرند به هر قيمتي اولين ستاره ي پرتغالي منچستر رو به تيمشون بيارند.البته کريس هم براي ماندن در التافورد از منچستر درآمد 160 هزار پوندي رو طلب کرده که بنظر فوتبال دوستان اين کار پول دوستي کريس رونالدوست.رونالدو علاقه ي شديدي به اتومبيل ها داره و اگه بخواهيم يکي از دهها ماشينش رو نام ببريم يه پورشه نقزه اي داره و يه بي.ام.وي مشکي.از ديگر علايق کريس همکاري با شرکت نايکه.کريس يه ساختمون 5/1 ميليون دلاري در چشايز انگليس داره.کريستين بازيکن خيرخواهي است و در زلزله تسونامي يه ميليارد روپيه رو جمع کرد و تقديم به آسيب ديدگان کرد.در اندونزي هم چند خونه خريد و به بي خانمان ها داد.کريس هيچ موقع در انتخاب همسر موفق نبوده و آخرين بار هم نامزدش مارچه در سال 2006 از او جدا شد.البته مارچه 9 سال از رونالدو بزرگتر بود و قبلا هم ازدواج کرده بود.البته قبل جام جهاني هم دختري به نام ليليان فاش کرد که با رونالدو نامزده. حتي گفته مي شد که کريس مي خواد با ايموژن تامس ملکه ي سابق ولز ازدواج کنه.!!!!!!!!تلخ ترين خاطره رونالدو برمي گرده به سال 2005 و فوت پدرش در زماني که او براي انجام خدمت سربازي در روسيه خدمت مي کرد.اون حادثه در 7 سپتامبر اون سال رخ داد.يک بار هم رونالدو رو بهمراه يک نفر دستگير کردند که رون تبرئه شد. يه بار هم دزد به خونش زد و ماشين و جواهراتش رو برد.در پايان جام جهاني هم عنوان بهترين بازيکن جوان از او ربوده شد و به پودلسکي داده شد.رونالدو كاپيتان تيم ملي پرتغال است و يكي از كليدي ترين بازيكنان تيم ملي اش استنظر شخصي:بازيكني فوق العاده-سريع-شوت زن-عصبي(يكمي)-خوش تيپ-از اوناو......بازيكني كه لياقت بهترين بازيكن جهان شدن رو باز هم داردبازيكني ناشناس كه در منچستر افتخارات ريادي كسب كرده و اميدوارم در رئال بهتر از اينارو كسب كنهاو براي منچستر 218 بازي انجام داده و 188 گل هم زده

ga city

be in web sar bezanid www.ga-police.blogfa.com

دانلود راهنمای قدم به قدم بازی Prototype

دانلود ترینر بازی Game trainer download : Prince of Persia 4

دانلود ترینر بازی Game trainer download : Pro Evolution Soccer 2009

۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

رمز و کد تقلب Cheat codes Xbox 360 : Call of Juarez: Bound in Blood

Easy Drawing

نرم افزار کاربردی که تمامی کارایی هاhttp://www.gsm.ir/getfile.php?id=3530ی paint را دارد

رمز بازی کالاف دیوتی Call of Duty

اول از همه رمز بازی پرطرفدار Call of Duty يا همون "ندای وظيفه". برای وارد کردن رمزهای اين بازی، ابتدا بک شورتکات Shortcut از آيکون بازی درست تهيه کنيد و اين عبارت را به آن اضافه کنيدset monkeytoy 0 +set sv_cheats 1+ حالا بازی را مطابق معمول اجرا کنيد. در محيط بازی کليد ~ را بزنيد تا Console بازی پايين بياد. حالا يکی از رمزهای زير را در آنجا وارد کنيد، سپس کليد Enter را بزنيد.
کد
عملکرد
god
حالت نسوز
give health
خون پُر ميشود
notarget
دشمنان شما را نمی‌بينند
noclip
عبور از ديوار و ...

دانلود ترینر و کدتقلب بازی کال اف دیوتی5 -trainer for pc Call of Duty: World at War - PC Games

تم شکستن آیفون

FIFA 09 با گزارش عادل فردوسی پور برای موبایل

سيستم عامل:
Symbian S60 3rd Editionhttp://www.gsm.ir/getfile.php?id=3667